Im so into you now!



Jahopp nu har man vart på stan och fönster shoppat och har värsta ångesten, någon som vill bidra med en slant? haha man kan ju alltid önska. Måste sluta göra av med pengarna. Finns ju faktiskt nått som heter spara, JA de är sant de finns de jag ljuger inte för er. I alla fall vi hade det väl mysigt ? jag åt mina knäckisar så jag klaga minsann inte på nått eller bara på att jag inte har några pengar haha.

I alla fall, tycker ni att jag ska städa mitt rum nu ? som sagt de har hamnat en bomb här! borde jaa för då slipper jag städa för mkt i morgon och har ändå inte så mkt att göra nu. Vill träna och hoppas på de lite senare om jag nu kan hämta min träningsmaskin. Måste komma ifrom nu ju, inte ligga på lat sidan som jag gjort den senaste tiden. Någon som har lite tränings tips? Funder ju som sagt på att ta upp min ridning igen så att jag får tillbaka min omtalade rumpa haha.

NAE jag måste ha MAT nuuu !!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0