Jävla NÖRD


ojoj nu börjar jag vakna till efter en hyfsat sömnlös natt av flera olika orsaker. I alla fall mamma ringde nyss och sa att de precis opererat klart min bror nu, så nu ska han bara vakna till liv så får vi se om de funka. Är så sjukt orolig. Kan du inte komma hit och hålla om mig tills jag känner mig trygg igen?

Jahop andra dagen som 20 åring och jag har fortfarande inte vart på systemet. Haha men de kommer jag lovar. Hade i alla fall tänkt träna lite nu så får vi se sen om jag orkar ta hissen ner till stan och köpa lite nya underkläder då de är akutbehov av de just NU!!


Kommentarer
Postat av: My

Fin blogg :)

2010-04-28 @ 18:24:39
URL: http://mydarnell.blogg.se/
Postat av: Magnus Håkansson

Du gillar din nörd elr hur?:P ;)

2010-04-29 @ 00:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0