Ler för dig


Hej allihopa, än så länge har de inte hänt så mkt. Min lilla Sara lagar mat åt mig som vanligt, gullunge är hon ju ibland. Inte ofta. Sitter här och känner att de är massor som måste göras men aah jag sitter ju ändå här. Får se vad jag kan göra efter maten. Sitter lite och tänker och tanken kan komma på dig vem vet. Mamma ringde även nyss så nu fick jag nummer till min bror som jag kan ringa, så jobbigt att han ligger på sjukhus på våran 20 årsdag. Gråter nästan så nervös är jag inför i morgon. ååh.

 

 

Beslut ångest över vad jag ska ha på mig idag, vill ju vara fin!



Kommentarer
Postat av: Olsson

Hur kan du ha beslutsångest över o va fin :O tycker att du är det alltid !

2010-04-27 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0