Männen har rätt vi klagar för mkt


Kräver vi kvinnor för mkt av männen? Ja jag tycker nog de. Vi bara klagar och gnäller på dem hela tiden, de är ju fan synd om dem. Inte fan klagar och gnäller dem ?! (förutom när dem är sjuka), eller så klagar dem på att vi bara klagar och gnäller! MEN trodde aldrig jag skulle säga de här DEM HAR RÄTT! Men nu måste jag försvara oss kvinnor också, tänkt dig själv att blöda och få mensvärk 1 gång i månaden. Då skulle ni också klaga jag lovar. Då är de säkert någon som tänker, de kan ju inte vara värre än en spark i skrevet?! JOOO de finns de kvinnor som inte ens kan gå eller röra sig när dem har mensvärk! och tänk er att födda barn ojojoj. Men som sagt NI män har rätt vi klagar för mkt. Varför klaga hos våra män när vi har en väninna med precis samma problem, KLAGA hos varandra tjejer! männen bryr sig ändå inte!

Varför jag tog upp de här är för att en killkompis tyckte jag var vek som inte palla gå ut och festa för att jag hade just mensvärk, och han tyckte jag skulle sluta klaga och gnälla hos honom för JUST de en spark i skrevet är ju så mkt VÄRRE!! NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD!

Tack&Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

På vilket sätt gnäller vi och klagar vi på dem?

2010-04-19 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0