Skyll på M***** !!!!


Hej då sitter jag här ingen efter en runda på stan. Har fan blivit dålig på att blogga nu, meeeeeeeeen skyll på Magnus de är hans fel okej. Så lämna klagomålen hos honom på hans blogg tack, ---> Magnusblogg . I alla fall sprang ju på stan köpte lite grejer till mitt rum och även ett par nya leggings kommer visa bild på när jag har på mig dem tyvärr sittandes då jag inte orkar stå idag, SÅ lat. Köpte även min favorit foundation på Make Up Store<3 Sara håller just nu på och leker i köket vi får väl se vad de blir av de haha.  Tror de blir gott då de inte luktar bränt längre. Nae nu ska jag göra annat Tjingeling!

 
 




Kommentarer
Postat av: Magnus Håkansson

Snygging ;)

2010-04-29 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0