Leeer


Hej allihopa, sitter här och trycker i mig lite lunch efter en väldigt "skön" morgon. Efter väldigt lite sömn(ska inte klaga) så hoppa Sara in och skrek en ramsa i mitt rum. De uppskattas till 100 % klockan 7 på morgonen.

Vad har hänt jag sitter och hoppar i sängen, SARA hjälp mig!!! Kan faktiskt inte sluta LEEEEE just nu, men de är nog normalt för min del haha. Nu ska jag städa då Min mamma och Tvillingbror kommer och firar mig och brosan en dag för tidigt men de finns en anledning till de okej. Och jag håller tummarna för Pappa och Nina nu så att allt går som de ska med den lille. Och JA ni läste rätt jag har en tvillingbror haha inte många som vet om de men de är sant.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0