Vad är de med dagens killar??

Jag kan inte sova!

Jag fråga min kille idag nu innan jag skulle sova vad de varför någon som kolla min "bdb" hela tiden haha. Inget fel med de tänkta jag liksom. Men så visar de sig att de är en gammal flamma till honom som var bästis med hans ex hmm kansigt JA. Enligt mig är killar som ger sig på exflickvänens kompisar en skitstövel. NU säger jag inte att min Kille är de nu asså. Men han Killar sen ska skylla på att dem gjorde det bara för att han tyckte hon var snygg LAMT. Kunde han inte komma med bättre ursäkt? Som sagt ännu en gång, Nu säger jag inte att min kille är en idiot men jag trodde han visst bättre för han kan inte skylla på att han var ung (påpekar att han inte skylde på det utan han sa inget). För de var bara ett år sen. Men ajja i alla fall jag fråga honom om de men han VART TVÄR SUR och vägra snacka om de. Hmm konstigt. Jag var ju liksom bara nyfiken. Helt ärligt tyckte jag nog att de bara var kul haha nått jag kunde skratta åt. Men ajja istället fick man ett elakt hejdå och ett snabbt jag älskar dig hejdå. Hmm gjorde jag nått fel där?? enligt honom verkar de ju så.

I dagens förhållanden ska man väl ändå kunna snacka med varandra om de förflutna? så länge inte de förflutna blir en del av nuet så bryr jag mig faktiskt inte. Men de tror tydligen min kära pojke. Men då säger jag de här nu till dig. JAG BRYR MIG INT SÅ LÄNGE DE INTE BLIR NUET! okej. Ajja love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0