2010.12.14 Tisdags ångest

Tjing på er, sitter här i soffan och ska snart dra mig ner till tvättstugan. Tråkigt! sen blir de att de ett lååångt bad, är ganska sliten. Ja ni små vänner, vad ska jag säga om helgen tycker ni? håller de hemligt haha man ska inte säga för mycket men inte heller för lite. Kan säga såhär, jag vill dit igen för jag hade det väldigt trevligt med min vänner där.

Just de! jag håller på med att testa en grej. Jag tvättar bara håret med balsam. De kanske många gör men jag har testat flera ggr men de har aldrig funkat för mig. Eller funkar gör de väl bara det att jag inte har tålamod nog att vänta på att håret ska bli "bra". Men den här gången ska jag lyckas!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0