21:15

Just ni ser jag bara 21:15, tiden då jag får lämna Norrköping och ta mig mot Åby. Vill hem. Men snart är ju mitt hem i Norrköping igen. Skönt. Känns som att man inte lever ett liv när man bor hemma hos mamma. Mitt liv börjar igen när jag har flyttat. Ska bli så jäkla kul att få inreda lägenheten. Någon som har några tips? vad ska jag ha för färgtema i mitt rum? blir ju mest svart. vit. brunt.  Man vill ju ha lite färgklick också de räcker ju inte bara med mig. Får bli att lägga upp lite bilder sen när vi har flyttat.

Såg även att kissie har färgat håret brunt, är de bara jag som tycker att hon vart grymt läcker i de eller? förmodligen. Bättre än blont.

Som sagt ännu en gång så kallar plikten på mig!

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0