En tankeställare!

Sitter just nu och lyssnar på John Mayer. Älskar hans röst, just love it! Som säkert alla redan vet så är de ju the loooveday to day, och är man nybliven singel så kanske man inte har de så super kul! men jag brukar aldrig fira den här dagen ändå. På loveday brukar jag ägna åt att tänka över mitt liv. Plus att jag tänker mkt på Den. Den är ingen person men kunde ha vart det. 14 feb är den ända dagen jag låter mig tänka på Den en längre stund.

Sitter även och tänker tillbaka på ett samtal jag hade men en person i fredags om känslor och personligheter. Den här personen kan läsa personligheter genom att bara titta en i ögonen och prata med en i bara några minuter. De här skrämde mig lika mkt som de fascinerade mig sjukt mkt. Inga hemligheter där inte.

Nu blir de snart duschen känner mig inte så fresh för tillfället och måste göra min dagliga ansiksmask.

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0