Notering.

Sitter på jobbet och vill bara sluta. Håller också på och funderar på vad vi ska ha för Bredband i våran lägenhet, några ideer? har ju Telia som ett altenativ och ni vet varför. Men men utflyttarnummer och lägenhetsnummer säger jag bara.

Efter jobbet blir de att åka en svängen med brosan och handla. Får inte handla nått alls ska spara till lägenheten men man är ju bra sugen. Buhu synd om mig. Men åh andra sidan får man en grymt fräsh lägenhet i stället. Ikea på lördags som sagt. FAAST jag måste köpa hårfärg ser inte alls bra ut uppe i fågelboet.

Måste börja anstränga mig mera på jobbet. Fy på mig som sitter och bloggar på arbetstid. Plikten säger jag bara Plikten.

Ciao Ciao ciiiaaaaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0