Caalll *ring ring*

ååhja jag vet att jag varit ruskigt dålig på att blogga. men har inte alls mått bra! nu ska man ju inte hålla på och klaga men de skiter jag i då jag har såå förbannat ont i min rygg!  OCCCCCH jag är så förbannat arg på de jävla puckot som hackat min msn !! grrr.. Länge sen jag var så här arg asså. Plus är arg på annat också. Tycker inte alls om när ens vän mår dåligt. Vill bara skälla ut någon! kanske ska ringa in till telias ktj och skälla lite eller vad tycker ni?

I alla fall just nu sitter/ligger jag i min säng och små myser lite med jojjo. Imorgon är de löning såå jäkla skönt fast de vart ju inte riktigt så mkt pengar som jag hade hoppats på. Men aajja de är i alla fall pengar.
Är de bara jag som är grymt fest sugen till helgen eller ? hoppas verkligen att de är någon mer än jag !!

Ooooj du ringer miin telefooooon !!!

Ciiiaoo caioo !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0