Don´t lie to me

Har vart och lämnat in en sadel till försäljning nu och träffa då världens goaste hund, jaa jag tog en smak bit och jaaaa de smaka bra. Har även vart och beställt tatuerings tid åt min bror på May Die här i Norrköping. Mysigt ställe.

Just nu ligger/sitter jag i soffan och funderar på om jag ska ta tag i städningen igen. hmm borde ju göra de då vi faktiskt har inflyttningsfest på Lördag. Man vill ju att de ska vara rent och fint då och att man hunnit packa upp allt. Jaa jag vill ju att mitt hår ska bli rödare också, är de någon som har lite tips på de eller?! de är ju så att rödhårfärg typ inte funkar i mitt hår så de är ju så jäkla tråkigt. Men ajja de är väl bara att vara envis och fortsätta testa sig fram och färga håret.

En liten Yorkshireterrier var de, gooott!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ior som trodde att han var världens goaste ;o ;)

testa avfärgning =)

2010-03-09 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0