Gimme gimme gimme ...




åååååh får man blii mer galen hade just skrivit värsta långa inlägget och jaa baa nej sudda de sista, ALLT FÖRSVANN !! sista gången jag suddar blir de fel så får nu leva med det.

Men i alla fall jag städar efter allt tjat på mig själv. Vet svårt att tro på de men det är sant. Var så grymt uttråkad såå jag tog tag i saken. Volymen på maaax så var de bara att börja. Inte klar än meen är klar med soffan och svetten bara rinner. Mysigt.

Ikväll då? vad händer ikväll? blir de myskväll framför tvn med någon läckerbit? eller blir de fest för hela slanten och sen komma hem med en läckerbit? hmm eller något annat förslag? haha jag är som sagt öppen för allt!

Gimme gimme gimme all night loooong gimme gimme gimme keep playing that love song.... La la la ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0