längesen....

nu är de länge sen jag blogga men som alla säkert redan vet så har jag flyttat. Har ju vart osäkert med Bredband och de är det fortfarande. Sprang ner på telia och tog en lurgrej men efter som jag vet om att de är en lurgrej så luras inte jag.Bra va?

Ajja vi är inte på långa vägar klara med flytten men de börjar arta sig, Är de någon som har en SUPER stor spegel att låna ut till oss så länge? vi har inte hittat den rätta än! Har egentligen inte tid att blogga nu heller då jag vilken sekund som helst ska dra till jobbet. Men men kände att jag måste bättra mig.

Kommer lägge upp bilder på lägenheten så fort alla flyttlådorna är borta!

Ciao Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0