Lurad ?!



Mitt horoskop utlovar romatik och pengar, hmm skojjar du med mig?! tss såå lätt lurad är jag inte! I alla fall har tagit en dusch och gjort alla möjliga tjejsaker som raka benen och smörjt in kroppen med en jäkla massa oljor och skit. Har även tagit mig tid att måla om mina naglar! Hittar inte nagelfilen så de får jag göra någon annan dag. Hmm nått mer jag kan göra nu? tror inte det städa? nae för min dammsugare funkar så gott som inte, suger inte ni vet. Jaa hm ganska tråkigt just nuu finns inte så mkt att göra tyvärr.

Ikväll då? vad händer ikväll? inte mkt där heller haha funderar på om man ska laga kötbullar och kokpotatis med brundsås? vad säger nii tror ni min "sambo" vill äta de ikväll? haha de återstår att se när hon kommer hem.

Min katt har blivit galen och biter mig 24/7 ajaj tur att Sara klippt klorna på henne så slipper hon riva sönder mig också. Men nu är hon super gullig och ligger och myser brevid mig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0