Städar

Jaa försöker att städa lite men de går sådär eftersom min damsugaren inte suuuger, har en jäkla massa katt och hundhår överallt men damsugaren kan inte suga upp de! Sjukt jobbigt.

Vad händer ikväll då?! jadu inte mkt kan jag säga blir att vara hemma och sitta framför tvn så håll tummarna för att de går nått bra. Funderar på en lång promenad med voven också. hmm men imorgon haa då blir de att feesta!! äntligen , vi ska till trappan där alla studenter håller till. Smarta killar tänder man alltid till på!

Känns konstigt men jag har inte sminkat mig på hela veckan! men jag har också legat sjuk hela veckan så de är ju inte så konstigt man har ju liksom inte lust att göra värsta maken när man bara ligger och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0