vårkänslor Ja Tack...

Japp Josefine har vårkänslor som tusan. Vill bara springa ut naken på gatan meen jaa man vill ju inte råka slå till någon med pattarna så jag försöker att behålla kläderna på. I alla fall bh:n! I natt har man legat och myyst med två kissar då den ena av dem har vårkänslor som mig och är kåt som tusan.  Ajja synd om kissen.

Sara var super duktig igår och fixade jätte mkt i lägenheten, får lite dåligt samvete då  jag inte ens plocka undan efter mig. Men aa jag får kompensera  det i dag. Annars händer det inte så mkt i mitt tråkiga liv just nu, fast på lördag är de ju inflyttnings fest. Och jaa du är bjuden!  de är bara att titta in.

Nu kallar plikten igen då man sitter på jobbet en söndag, SuperKuul!

Ciao Ciao .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0