Kämpa nu <3

Ja ni vet att jag är jätte dålig på att blogga nu förtiden men som sagt har ju lagt ut länken till vem som ni ska klaga hos. I alla fall idag har de inte hänt så mkt haft möte med proffice så jobba imorgon, ska bli lite putte lite kul att komma tillbaka och se vad som hänt med människorna. Jahopp annars har jag tvättat så gott som alla mina kläder men bara nästan vart typ 6 MASKINERtvätt ojoj och de var bara jag som tvätta måste jag tillägga de ?! I alla fall bara gått runt i myskläder idag, JA de tycker vii om. Nu ska jag sova ska upp och träna innan jag ska jobba! Wiiihuu , Nattii nattii KISS kiss!!

Tänker på dig förstår om de är jobbigt men SKIT i vad dem säger. KÄMPA NU!! 
 
Ingen kommentar om varför jag står så för jag vet inte. Står så gott som jämt med benen i sär. haha.
 
Nej jag tog studenten förra året, Okej?!


Och så bjuder jag på den här bilden, ansiktsmask innan man ska sova är aldrig fel.
 


Förresten så kom min bror hem från sjukhuset idag!!! JAAAA!!



Kommentarer
Postat av: polski

Är det Jokern från Batman eller?

2010-05-05 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0