Söndag ?? Måndagen då?


SÖNDAG jag trodde ju att de var Måndag. Inte så konstigt att de är så lugnt på stan då. I alla fall har blivit en vana att vakna av sms har jag märkt. Haha. Men de gör mig inget. Upp tidigt idag också men inte före tuppen utan en timme efter tuppen men de är ju tidigt också eller ? ajja börja dagen med att se en film. All About Steve, var faktiskt en bra film. Skratta gott där ett par ggr åt Sandra Bullock (med stavning). Några snyggingar var ju även med i filmen, MM de gillar vi.

Nu har jag i alla fall hunnit med ett tränings pass så här på morgonen, men de vart bara 5 km idag orka fan inte mer med en toooooooom mage!! Ska hoppa in i duschen nu och sen ÄTA hihi kanske salladen Sara gjorde igår skulle sitta fint? mja kanske senare vill ha knäckis med GRÖNTteé, MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0