2010.11.05

herregud! Man vaknar och de första man gör är att hälla upp lite julmust haha hur bra är de på en skala?
Men de är ju bara fredag en gång i veckan så va fan. Ska snart ta mig lite yougurt till frukost.

Såg nått konstigt på mitt ben också. Jag har ett stort runt blåmärke strax under knät. HMM?!?!?! ingen aning hur de kom dit men ont som satan gör de nu.

Men vad händer ikväll? än så länge är de inget bestämt. Kan bli utgång eller ingång. Blir de utgång så hamnar vi på otten där de är halloween fest. Blir de ingång så hamnar man nog framför idol. Men jag lova mig själv att inte se på idol efter att Daniel åkte hur, hur omoget? haha men jag tyckte verkligen han var bäst!

OJ nu vet jag inte alls vad jag gjorde men allt vart stort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0