2010.11.10 Utrensning

Tjingeling!

Sitter här i min säng med en kopp coffé haha. Längtar till min nya lägenhet lite granna. Och där ska jag ha ett mobilt bredband så att man kan sitta var man vill i lägeneten. Segt nu att man är bregränsad till sängen. Ligger man i sängen hela tiden så är de ju klart att sängen inte blir lika skön!

Vad är händer idag? hmm jo just nu är ju tvätten i maskinen. Men efter de så blir de att träna. PÅtal om träna så har jag börjat med en kur som ska rensa ut dumma saker ur min kropp. Ska hålla på med de i 20 dagar och idag är de dag 1! Haha hoppas de funkar. Man ska tydligen känna sig lättare och även bli piggare och de kan behövas kan jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0