2010.11.15 Horoskop

Jag borde äta nått men jag är inte hungrig, hata känna den känslan asså. Men i alla fall kom nyss hem från gymmet och ska väl strax gå in i duschen.

Saras älg kom igår! Lilla Helge är ju så söt. Nae jag orkar inte skriva nått nu asså haha så jag slänger in mitt horoskop för veckan istället. 


Oxen

 


Kärlek: Ingenting speciellt händer, inte ens en intressant flirt. Du är ganska nöjd i alla fall.

Pengar: Långsiktiga investeringar är det som lönar sig bäst just nu. Fynd blir det däremot ont om.

Turdag: Lördagen bjuder på ett äkta äventyr.



Ajja Lördagen ser ju lovande ut i alla fall!


Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHA jag säger ju de!

2010-11-15 @ 14:56:50
URL: http://vhera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0