2010.11.17 Godmorgon

Hmm min morgon har beståt av mkt funderingar. En fundering var, Varför är killar så svåra? jaja jag vet killar säger samma sak om tjejer! Men om vi nu tycker att de andra könet är så svårt varför gör vi de då inte lätt? asså de är ju vi själva som gör de svårt. Så om alla tänker enkelt i stället skulle inte allt bli enkelt då? jag hatar när man ska försvåra grejer som är så enkla. T ex gillar man någon så får man säga de till personen istället för att börja leka lekar för att ta reda på det! JAG GILLAR DIG! är de så svårt att säga eller? tydligen. Haha.

Hade många fler funderingar men det där var nog de jag vart mäst förbannad på haha. I alla fall ligger och myser med älgen Helge den håriga lilla saken. Idag blir de att ta en lång promenad med sara hoppas jag och sen gå till komvux och lämna in mina betyg. OJOJ så ska man börja plugga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0