15.30

Tjing!

Vad händer? joo jag letar lägenhet för fullt så idag blir de att kolla på en kl 15.30. Håll tummarna för att jag får den. Börjar få lite panik då jag och Sara faktiskt håller på och flyttstädar om 1 månad. Den ligger i alla fall på Hagagatan här i Norrköping så blir ju nära min älskade Elsy haha och Sara då. Måste ju ha Elsy nära så att jag kan krama henne när jag är ledsen.

Just de har även fått praktikplats på sjukan. Så hoppas man blir snygg i sjukhuskläderna. De tror jag och mamma har lovat att jag får låna hennes skor så kanske slipper de där jäkla foppatofflorna. Eller de kanske är såna jag ska få låna? i alla fall måste ner till af och snacka med dem och brätta att jag fixat med praktik.

Sen måste jag och sara träna OCH SOLA. Älskar att sola! men tyvärr så är de ju inte så bra för mig eftersom jag har en "hudsjukdom" om man nu kan kalla de så?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0