29 nov så säger vi hejdå!

Hej vet att de var länge sen man blogga men va fan jag har haft annat att tänka på. INget går ju som de ska haha. Men i alla fall den 29 nov flyttar jag och Sara! Sara till sin boyfriend  och jag till ?????? jaa jag vet faktiskt inte än. Letar lägenhet förfullt men de är ju omöjligt att hitta någon i Norrköping. I värsta fall får jag ta en flyttlåda och lägga mig i Olaiparken, myyssss! Får ju sällskap av alla A-lagare då och de är ju inte så illa pinkat.

Vad har jag mer att skriva om?! inte mkt. Ellér joo jag håller på att söka en del utbildningar. Skulle jag passa som undersköterska?


Kommentarer
Postat av: Carro

Du får bo hos mig i mitt rum med mina ödlor om du vill haha ;D Aldrig där ändå så kanske borde börja hyra ut ^^

2010-10-12 @ 21:35:00
URL: http://caarroew.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0