Vad är de för dag idag?

Herregud de finns så mkt jag måste göra...

Städa mitt rum
söka utbildning
fixa med papper
söka lite jobb

Ja så kan jag nog fortsätta ett bra tag för de kommer bara upp nya grejer när jag tänker på de. Men kanske en kopp kaffe kan fixa energin? Kommer bli helt beroende av kaffe snart och inte kunna leva utan de.

Snart måste man ju även börja packa för om en månad snart flyttar ju vi. Men har fan ingen lägenhet. PANIK!! Mickis försöker ju få mig att flytta till Umeå och de känns ju ganska lockande nu när allt är BAJS här i Norrköping. Men enligt Sara så finns de inga jobb i Umeå heller så va faan?!?!? De finns ju inte så mkt folk i norrland så man tycker ju att lite jobb borde de ju finnas.

Vad tycker ni? ska man göra något vågat som att flyttta till en stad som man inte känner en kotte i och bara börja om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0