2011.02.19 så många männsikor omkring mig....

Cjaaa cjaaa Bloggeeen!

Sitter i min underbaara soffa och tittar ut genom fönstret och baaa MMMMM men sen kommer jag på att de är -16 ute och då blir de baa UUhhhh. Ajja som sagt de finns inget dåligt väder bara dåliga kläder haha de lärde jag mig i gymnasiet. Grattis!

Blir en tripp till stan sen för att kolla runt lite med Sara. Sen blir de hem för att börja fixa sig inför kvällen. Vi ska på "bar-runda" runt om i norrköping och hitta de nya innestället haha. Nae men är ganska trött på dem gamla ställena så dags att förnya sig lite tänkte vi. Ska bli skönt att komma ut och även få fixa sig lite. Känner mig som en slaggprodukt. Men de fixar jag med en dusch+hyvel+lite goluktande lotions!

Känner också OFTA man blir mätt på en advokado?! men jag är proppmätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0