Godnatt Idioter!

Japp nu tänker jag skriva en grej, ATT RESPEKT ÄR INTE SÅ MKT ATT BEGÄRA AV FOLK!! de finns faktiskt inget som heter jag respekterar inte dig!! utan om man är mogen nog så ska man respektera alla ja PRECIS ALLA! Sen kan man förlora lite respekt men de finns alltid en gnuta kvar. Dem som inte respekterar andra är såna personer som till slut kommer förlora sin egna respekt. Jag tror helt enkelt att dem skäms så mkt över sig själva så dem inte ens respekterar sig själv och just därför inte respekterar andra. Själv tycker jag att de är en självklarhet i "vuxenvärlden" men folk som fortfarande bor hemma och får maten seerverad och tvätten tvättad och pengar i handen utav att bara ha suttit på sitt arsle (pratar om tonåringar där jag även själv ingick innan jag flytta hemifrån) har väldigt svårt att respektera och vara tacksamma över sina föräldrar. Meen så får man ofta höra killar som inte respektear sina flickvänner?!?! VA fan är de för skitsnack?? klart som tusan att man ska respektera sina tjejer. OM någon säger " Jag kan respektera dig som vän men inte som min flickvän" HALLÅ????!?!?! vilken sjuk människa skulle säga de? , joo den meningen har jag fått höra en gång. Jag höll på att flyga i taket och hoppas idag att den personen har lite dåligt samvete eller har fattat att så säger man inte och hoppas att personen någon gång iframtiden ska ändra åsikt!

Jag tycker alltid man är skyldig att respektera människor, hur man än är eller hur man än beter sig vad man än har för åsikter så ska man alltid få respekt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0