2011.07.04

Go kväll!

Ligger här i min säng o har väldigt roliga tankar i mitt huvud haha sitter här o små fnittrar lite. Ibland är man ju bara lite sjuk i huvudet. Vill börja med att be om ursäkt till min kära vän Rambo <3 FÖRLÅT! du vet för vad. Länge sen jag hade sån ångest. Men annars har väl helgen vart helt okej. Vart en ganska lugn. Fredagen spendera jag med Carro jaa o vi gick eller säger man att man var AJJA vi "gick/var" på en lokalfest/21års-fest. Sen på lördagen vart de SMULTRONSTÄLLET med mamma o mina bröder mööms. Sen fest med Rambo o Carro hos Figge i hans nya lägenhet. Trevligt trevligt!. Nej nu ska jag försöka sova eftersom jag ska tvätt imorgon kl 7.

G´night!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0