Jävla Idioter

Jaoo nu har de hänt mig med! jag har blivit rånad o slagen för de lilla jag hade. Jag kom hem o bestämde mig för att ta en nattpromenad o jag tog med mig plånboken för att jag behövde köpa mjölk vid macken. Kommer väl ungefär 100 meter från huset när ett gäng på 3 pers möter mig o frågar vad jag gör. O jag svarar inte. Fortsätter går rätt fram o en av dem tar tag i min axel o drar ner mig på marken o lyckas få in en ganska bra träff på min svanskota mmm super skönt. Dem plockar upp min plånbok o tar kontanterna som fanns i, wwiiihuuu!! Jag var i sån chock så jag sitter kvar på marken i kanske 15 min sen reser jag mig plockar upp allt o går hem lägger mig i sängen o somnar!  INTE fören nu fattar jag vad som  hänt. Ooh jag som inte ens hade mobilen med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0