Höst


Var ett tag sen jag blogga här, men har inte haft lust eller tid. Men kände nu att jag saknat att skriva av mig lite, inte för att jag är så personlig när jag skriver men gör de mest för att de är roligt att gå tillbaka och se vad man har haft för sig. Har ju ändå haft samma blogg i flera år nu, 3 ? eller nått sånt. Har hänt ganska mkt, jobbar ju just nu. Svensk Adressregister. Trivs väldigt bra och de har nog aldrig vart så roligt att gå till jobbet haha hoppas de håller i sig. Men de gör de nog. Dyker alltid upp nya saker och så lär man sig nått nytt varje dag.
 
Lite bilder lägger jag väl också upp haha.
 
Linda, basisten i sons of midnight och så jag haha

Linn, Pia, Josse och meee..

Pia och jag är gillar varandra
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0